12 Ekim 2019 Cumartesi

SOHBET NUMARALARI



  İnsan kendine zaman zaman bazı sözler vermesi gerekir. Mutlu olmak için yaşamanın devamında huzurlu olabilmesi için bunları yapması gerekir. Buna örnek vermek istersek bunu
 şu şekilde yapabiliriz; kendime sözümdür. Bir tek ne kadar kötülük görürsem göreyim, içinden tertemiz çıkıp, iyiliği, sevgi ve inceliği savunacağım. Bir daha yüzüme kapanan
 hiçbir kapının arasına elimi koymayacağım. Kimsenin beni bir daha olmadığım gece beni hale getirmesine izin vermeyecegim. Aklıma, mantığımı ve gönlüme yatmayan hiçbir şeye
inanmak için kendimden Ödün vermeyecegim. Ne yapıyorsun bu hayatta, vicdanımın rahat olacağı kadarını yapacağım, fazlasını değil. Kindar biri olmadım, olmayacağım ama kimin
 nerede ne yaptığını unutmayacağım. Kendi yaptığı yanlışları başkasına yük eden kimseye merhamet etmeyeceğim. İnsan beşer, şaşar hata da yapar ama hatasını bilip de vicdanına
 bile bunu yedire bilenlere, kendini kandırabilenlere sevgi duymayacak. Beni bana kırdıranlara ne yaptığını adı gibi bildiği halde inkar edenlere, kötülük yaparken birimiz daha
 rahat uyuyabilen de, yaşanmışla zerre saygısı olmayanlara, insanların inandığı yerden en ufacık ekranlara bu kapı hep kapalı tutacağım bir daha bu duvarları yıkmayacağım.
   Kendime yakışanı yapacağım. Hayatımda duysana beni neden sevdiğini kendimi hatırlatıp, öyle bir insan olarak yaşayacağım. Kendime dair kendime saygı duyarak. En çok kendime
inanarak. Kendime sözümdür ne kötülük durursan durayım iyiyim sağ olarak kalmak için elimden gelen her şeyi yapacağım. Sadece ve sadece inandığım şeylerin peşinden gideceğim.
 Bana acaba dedim hiçbiriniz deb ya da insanın kıyısına köşesinden geçmeyeceğime. Ne yaptım sen istedin de yaptım bir türlü sevdim de yaptım diyebileceğim. Karşılığı ne olursa
 olsun teşekkür edeceğim. Yaşadığım hissettiğim şeylerin arkasında duramayan korkak olan kimsenin arkasında durmayacağım yolları yürüdüm.İyi ki çok teşekkür ettim. İyi ki hata
 yapmak beni hatasını kabullenebilen erdemli bir insan yaptı. İyiki sevdim iyi ki saydım, iyiki çabaladım emek verdim. Hiçbiri için pişman değilim. Beni böyle bir insan yapan her
 şeye teşekkürler.
 Sohbet numaraları mutluluğa giden yolda samimi sohbetleriyle sizlerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder