12 Ekim 2019 Cumartesi

SOHBET NUMARALARI



 Kendimi çok özledim diyor musun. Zaman zaman kendimizi o kadar çok hayatın rutinine kaptırırız ki sorumluluklarımızı yerine getirebilmek için ve kendimizden çok fazla
fedakarlıklarda bulunuruz. Durum hatta o kadar kötüleşir ki bırakın kendimize zaman ayırmayı gülmeyi dahi unuttuğumuz zamanlar olur.
Bir an şöyle bir düşünür deriz ben kimim ben ne yapıyorum kapıldım gittim evdi,işti,paraydı derken o kadar kaybolmuş hissederiz. Peki biz bu yaşamın neresindeyiz kendimizi
neden düşünemiyoruz. Oysa ki bu kadar fazla sorumluluğu olan bir insan olarak kendimizi daha fazla önemsememiz gerekmez mi.
 Kendimizi unutuyoruz ciddi anlamda ve bazı şeylerin farkına vardığımızda da çok geç olabiliyor. Çok zaman belki aynaya dahi bakmak için yeterli zamanımız olamayabiliyor.
Belki de en son nezaman güldüğümüzü dahi unutuyoruz ya da en son nezaman saçlarımızla ilgilenebildi ya da bize çok iyi gelen bir şeyi yapabildik.
Özler mi insan kendisini bile evet özleniyor hem de öyle bir özleniyor ki. Hayatın stresini,sıkıntısını,ya da başkaca insanların sorunları,problemleri derken bu kadar fazla
şeyle uğraşırken neden kendimizi sadece kendimizi ihmal eder olduk.
 Ve en kötüsü de zaman akıp gidiyor hem de su gibi gerçekten de. Sabah kalıkıyoruz işe geliyoruz işte çalışıldığı için zaman zaten çabucak gecip akşam oluyor ve eve gidip
bir yemek ve belkide aileyle geçirilen yarım zamanlar sonrası uyku ve yine sabah oluyor iş ve bu şekilde tekrar eden bir rutin. adaerken günler nasıl geçip hafta olmuş
haftalar nasıl ay olmuş ya da yıllar nasıl geçiyor hızına yetişmek mümkün değil. Lütfen biraz da biz dleyin ben deyin ve zamana yenik düşüp keşke demeyin.
Çünkü gerçekten herşey zamanında güzel.Sohbet numaraları kendinize nasıl daha fazla değer verir ve nasıl daha fazla önemsersinizle ilgili tavsiyeleriyle aramalarınızı
bekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder